Detoks cukrowy

Jeśli męczą cię popołudniowe spadki energii, uparte kilogramy, które nie chcą zniknąć, zmienne nastroje, problemy ze skupieniem się i pamięcią, szara cera czy przewlekłe zmęczenie to znak, że przydałby ci się detoks cukrowy.

I nie chodzi mi tutaj o to, żebyś już na zawsze odstawiła cukier i już nigdy nie tknęła niczego słodkiego. Chodzi mi o to, żebyś przyjrzała się sobie i zdała sobie sprawę jak cukier na ciebie działa. Bo prawda jest taka, że ma on wpływ na funkcjonowanie całego twojego ciała. Zaczynając od tego jak wygląda twoja skóra, jaki masz nastrój w ciągu dnia, czy jesteś w stanie efektywnie pracować, a kończąc na tym czy często i długo chorujesz. Chciałabym też żebyś świadomie zaczęła go ograniczać, bo niestety cukier to plaga naszych czasów, która zalewa cię z każdej strony. Jest dodawany do produktów i napojów na masową skalę i często go jesz nawet nie zdając sobie z tego sprawy. Może też być tak, że przestałaś już słodzić kawę, że pilnujesz się, żeby nie podjadać ciasteczek, a i tak tego cukru może być w twoim menu dużo za dużo. Sprawdź keczup, musztardę, gotowy sos pomidorowy, warzywa konserwowe w puszkach, gotowe musli, jogurt owocowy, mleko roślinne, a odkryjesz w nich cukier.

Detoks cukrowy jest ci potrzebny, żeby oczyścić organizm i przekonać się jak świetnie działa bez cukru. Po detoksie będziesz w stanie sama decydować o tym kiedy chcesz i możesz zjeść coś słodkiego. Twoje zachowanie i wybory będą wolne od cukrowych zachcianek. Będziesz zdrowa, pełna energii i będziesz się świetnie czuła.

Jeśli chcesz się do niego przygotować, pobierz darmowego ebooka, w którym zobaczysz jak to zrobić w 3 krokach.

A jeśli chcesz swój detoks cukrowy zacząć od przygotowywania zdrowych podwieczorków bez dodanego cukru to kup ebooka z przepisami.

Jeśli chcesz przejść detoks cukrowy bezboleśnie i smacznie, zapisz się na konsultację.