fbpx

Najlepszy pudding chia z mango

Pudding chia z mango zrobisz w kilka minut. Najtrudniejsze jest w nim czekanie, aż się porządnie schłodzi. Możesz to obejść i przygotować pudding wieczorem, a rano po prostu zjeść na śniadanie. Smakuje z każdymi owocami, ale dla mnie numerem jeden jest dojrzałe i pachnące mango. 

Na blogu znajdziesz też inne słoiczkowe desery. Na przykład Wegańskie serniczki bez pieczenia i bez cukru  czy Wegańskie bananoffee bez cukru. Wszystkie są pyszne i zdrowe, więc masz w czym wybierać. Testuj i wybieraj to, na co akurat masz największą ochotę!

Pudding z chia z mango

Składniki na 2 porcje
1 i 1/2 szklanki mleka kokosowego
3 łyżki nasion chia
1 dojrzałe i pachnące mango
1 łyżka syropu daktylowego, opcjonalne
1 łyżka rozdrobnionych migdałów (mogą być lekko podprażone)

Przygotowanie

Mleko kokosowe wymieszaj z syropem daktylowym, jeśli dodajesz go do puddingu. Następnie, do tak przygotowanej mieszanki wsyp nasiona chia i dokładnie wymieszaj. Przelej wszystko do miseczek albo słoiczków i wstaw do lodówki na minimum 4 godziny.

Gdy pudding zastygnie, wyłóż na wierzch mus z mango. Wystarczy, że zmiksujesz dojrzały owoc. A na mus rozdrobnione migdały.

Smacznego!

A tutaj mam coś jeszcze dla Ciebie!

Więcej prostych i pysznych przepisów, tym razem na śniadania znajdziesz w moim bezpłatnym ebooku. Pobierz i korzystaj!

.